شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

شرکت نونگار پردازش در زمینه طراحی سایت و سئو سایت فعالیت دارد.

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

شرکت نونگار پردازش در زمینه طراحی سایت و سئو سایت فعالیت دارد.

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

شرکت نونگار پردازش در زمینه طراحی سایت و سئو سایت فعالیت دارد.

پیوندهای روزانه

۷۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

وب برندینگ با آیتم های متعددی سروکار دارد که هر یک اثرگذاری متفاوتی را دارا می باشد و با توجه به گسترش استفاده از اینترنت اثرگذاری آن همه روزه بیشتر خواهد شد و از این رو دغدغه خاص صاحبان طراحی سایت قرار گرفته است.

 

 

گرافیک طراحی سایت

 

گرافیک طراحی سایت فاکتور مهمی است که موجب جلب  نظر و توجه کاربران می گردد. استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا ، ایجاد ایده های خلاق و گرافیکی مواردی است که موجب زیبایی طراحی وب سایت شما می شود و موجب خواهد شد که کاربر تمایل به ماندن مدت زمان بیشتر در طراحی سایت شما داشته باشد و وفاداری کاربر را به طراحی سایت شما بیشتر می نماید. وجود بنر زیبا که در آن لوگو و برند تجاری شما درج شده باشد ، همخوانی رنگ ها در قالب طراحی سایت شما ، ایجاد منوی زیبا در طراحی سایت ، تصاویر گرافیکی زیبا و خلاق تمامی آیتم های زیبایی بخش به صفحه طراحی وب سایت شما خواهد بود که در نتیجه امر اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت زیرا که کاربرپسند بودن به عنوان فاکتوری است که در سئو سایت مورد آنالیز قرار می گیرد.

 

 

بنر تبلیغاتی در دیگر طراحی سایت

 

بنر تبلیغاتی در دیگر طراحی سایت ها موجب دیده شدن طراحی وب سایت شما می گردد. وجود بنرهای تبلیغاتی که از آیتم های فلش و گیف استفاده شده باشد موجب جلب توجه و نظر کاربر می شود و افراد را با نام تجاری و برند شما اشنا می نمای. استفاده از بنر تبلیغاتی که از تصاویر گرافیکی زیبا استفاده شده باشد و همچنین لوگو و جمله تبلیغاتی شما را درج نماید بطور گسترده در تصویر سازی کاربران اثرگذاری می نماید. فلذا سعی نماید بنرهای تبلیغاتی خود را در دیگر طراحی سایت ها درج نمایید تا کاربران بیشتری را به سمت طراحی وب سایت خود هدایت نمایید و تاثیرگذاری آن را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید.

 

 

وب برندینگ در طراحی سایت (سری سوم)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

بازاریابی محتوای طراحی سایت

 

بازاریابی محتوا در معنای تولید محتوای مناسب و با کیفیت متناسب با حرفه و تخصص کاری شما می باشد. بسیاری از افراد به واسط جستجو عناوین و موضوعات خاص به طراحی سایت شما هدایت می گردند و حال اگر محتوا درج شده در طراحی وب سایت شما کیفیت موضوعی و نیز کارآیی لازمه را داشته باشد منجر خواهد شد که کاربران دیگر موضوعات را نیز جستجو نمایند. از این رو افراد مدت بیشتری را در طراحی سایت شما خواهند ماند و با برند و نام تجاری شما آشنا خواهند شد و این تصور که محصولات و خدمات شما در چه حوزه ای می باشد در ذهن کاربر حک خواهد شد. بازاریابی محتوا اثرگذاری مثبتی را نیز در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

شبکه های اجتماعی در سئو

 

شبکه های اجتماعی بستری می باشند که میلیون ها کاربر را گرد هم جمع نموده است از این رو انتشار محتوای طراحی سایت می تواند عاملی در هدایت افراد به طراحی سایت شما و نیز آشنایی افراد با نام تجاری شما شود. فیس بوک ، گوگل پلاس، توییتر، لینکداین و غیره به عنوان قوی ترین شبکه های اجتماعی شناخته شده اند و انتشار محتوای طراحی وب سایت در این شبکه ها می تواند عامل موثری را هدایت ترافیک و نیز برندینگ باشد. البته موضوع خابل توجه این می باشد که این شبکه های اجتماعی هر یک در دایرکتوری هی خاص قوی تر عمل می نمایند. برای مثال شبکه اجتماعی لینکداین در زمینه های کارهای تخصصی و حرفه ای قوی تر عمل می نماید و حال اگر طراحی سایت شما و خدمات طراحی وب سایت شما در حیطه و تخصص خاص می باشد می بایست لینکداین را نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی در اولویت کاری خود قرار دهید و یا تویتر که در انتشار سریع خبر بسیار موثرتر عمل می نماید. دانستن و توجه به این نکات می تواند در جذب ترافیک به سمت طراحی سایت شما موثر باشد و همچنین با گذشت زمان در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما موثر باشد.

 


وب برندینگ در طراحی سایت(سری دوم)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

وب برندینگ و برندسازی که به واسط طراحی سایت ایجاد می گردد چگونه میسر می شود. به عبارتی چگونه می توان طراحی وب سایت خود را به منظور برندسازی اینترنتی و یا مفهوم برندینگ پیاده سازی نماییم. امروزه کسب وکارهای اینترنتی موفق بسیاری وجود دارد که به واسط برندسازی اینترنتی خود سودهای کلانی را بدست آورده اند. حال چگونه می توان طراحی سایت خود را مطابق اصول برندینگ طرح ریزی نمود و یا بعبارتی اصول برندسازی که در طراحی وب سایت می بایست منظور گردد چه اصولی می باشند.

 

 

برندسازی اینترنتی در طراحی سایت

 

به منظور برندسازی اینترنتی می بایست گام هایی را اجرا نمود. اولین گام طراحی لوگو برای طراحی سایت شما می باشد. لوگو درواقع تصویر ذهنی برای کاربر ایجاد می نماید بطوریکه که با آوردن نام طراحی سایت شما لوگو به عنوان نمادی در ذهن کاربر نقش می بندد. طراحی لوگو می بایست با رنگ قالب سایت شما همخوانی داشته باشد.

 

 

رنگ در طراحی قالب سایت

 

 یک رنگ و بیشتر را به عنوان رنگ کاری خود انتخاب نمایید و آن را در قالب طراحی وب سایت خود و نیز لوگو منظور گردانید. تعیین رنگ دلخواه نیز اصول بنیادی در برندینگ می باشد که در نتیجه امر با نام طراحی وب سایت شما رنگ مورد نظر در ذهن کاربر حک می گیرد.

 

 

سئو در طراحی سایت

 

سئو نیز از اصولی در برندسازی اینترنتی خواهد بود زیرا تا زمانی که طراحی سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده نشوند و کاربران به طراحی وب سایت شما وارد نشوند نمی توان مفهوم برندینگ و معرفی سازی را معنا نمود. سئو سایت و بهینه سازی سایت منجر به هدایت کاربر به طراحی وب سایت شما می شود که خود در جهت معرفی کسب و کار شما و نیز محصولات و خدمات شما می باشد. موتورهای جستجو بویژه گوگل ابزار کارامدی در هدایت کاربر به سمت طراحی سایت شما می باشند از این رو در نظر گرفتن اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می تواند در روند برندسازی موفق شما عمل نماید.

 

وب برندینگ در طراحی سایت( سری اول)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

 

وب برندینگ و برندسازی که به واسط طراحی سایت ایجاد می گردد چگونه میسر می شود. به عبارتی چگونه می توان طراحی وب سایت خود را به منظور برندسازی اینترنتی و یا مفهوم برندینگ پیاده سازی نماییم. امروزه کسب وکارهای اینترنتی موفق بسیاری وجود دارد که به واسط برندسازی اینترنتی خود سودهای کلانی را بدست آورده اند. حال چگونه می توان طراحی سایت خود را مطابق اصول برندینگ طرح ریزی نمود و یا بعبارتی اصول برندسازی که در طراحی وب سایت می بایست منظور گردد چه اصولی می باشند.

 

 

برندسازی اینترنتی در طراحی سایت

 

به منظور برندسازی اینترنتی می بایست گام هایی را اجرا نمود. اولین گام طراحی لوگو برای طراحی سایت شما می باشد. لوگو درواقع تصویر ذهنی برای کاربر ایجاد می نماید بطوریکه که با آوردن نام طراحی سایت شما لوگو به عنوان نمادی در ذهن کاربر نقش می بندد. طراحی لوگو می بایست با رنگ قالب سایت شما همخوانی داشته باشد.

 

 

رنگ در طراحی قالب سایت

 

 یک رنگ و بیشتر را به عنوان رنگ کاری خود انتخاب نمایید و آن را در قالب طراحی وب سایت خود و نیز لوگو منظور گردانید. تعیین رنگ دلخواه نیز اصول بنیادی در برندینگ می باشد که در نتیجه امر با نام طراحی وب سایت شما رنگ مورد نظر در ذهن کاربر حک می گیرد.

 

 

سئو در طراحی سایت

 

سئو نیز از اصولی در برندسازی اینترنتی خواهد بود زیرا تا زمانی که طراحی سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده نشوند و کاربران به طراحی وب سایت شما وارد نشوند نمی توان مفهوم برندینگ و معرفی سازی را معنا نمود. سئو سایت و بهینه سازی سایت منجر به هدایت کاربر به طراحی وب سایت شما می شود که خود در جهت معرفی کسب و کار شما و نیز محصولات و خدمات شما می باشد. موتورهای جستجو بویژه گوگل ابزار کارامدی در هدایت کاربر به سمت طراحی سایت شما می باشند از این رو در نظر گرفتن اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می تواند در روند برندسازی موفق شما عمل نماید.

 

 

وب برندینگ در طراحی سایت( سری اول)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

 

بازاریابی محتوای طراحی سایت

 

بازاریابی محتوا در معنای تولید محتوای مناسب و با کیفیت متناسب با حرفه و تخصص کاری شما می باشد. بسیاری از افراد به واسط جستجو عناوین و موضوعات خاص به طراحی سایت شما هدایت می گردند و حال اگر محتوا درج شده در طراحی وب سایت شما کیفیت موضوعی و نیز کارآیی لازمه را داشته باشد منجر خواهد شد که کاربران دیگر موضوعات را نیز جستجو نمایند. از این رو افراد مدت بیشتری را در طراحی سایت شما خواهند ماند و با برند و نام تجاری شما آشنا خواهند شد و این تصور که محصولات و خدمات شما در چه حوزه ای می باشد در ذهن کاربر حک خواهد شد. بازاریابی محتوا اثرگذاری مثبتی را نیز در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

شبکه های اجتماعی در سئو

 

شبکه های اجتماعی بستری می باشند که میلیون ها کاربر را گرد هم جمع نموده است از این رو انتشار محتوای طراحی سایت می تواند عاملی در هدایت افراد به طراحی سایت شما و نیز آشنایی افراد با نام تجاری شما شود. فیس بوک ، گوگل پلاس، توییتر، لینکداین و غیره به عنوان قوی ترین شبکه های اجتماعی شناخته شده اند و انتشار محتوای طراحی وب سایت در این شبکه ها می تواند عامل موثری را هدایت ترافیک و نیز برندینگ باشد. البته موضوع خابل توجه این می باشد که این شبکه های اجتماعی هر یک در دایرکتوری هی خاص قوی تر عمل می نمایند. برای مثال شبکه اجتماعی لینکداین در زمینه های کارهای تخصصی و حرفه ای قوی تر عمل می نماید و حال اگر طراحی سایت شما و خدمات طراحی وب سایت شما در حیطه و تخصص خاص می باشد می بایست لینکداین را نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی در اولویت کاری خود قرار دهید و یا تویتر که در انتشار سریع خبر بسیار موثرتر عمل می نماید. دانستن و توجه به این نکات می تواند در جذب ترافیک به سمت طراحی سایت شما موثر باشد و همچنین با گذشت زمان در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما موثر باشد.

 

وب برندینگ در طراحی سایت(سری دوم)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

 

 

وب برندینگ با آیتم های متعددی سروکار دارد که هر یک اثرگذاری متفاوتی را دارا می باشد و با توجه به گسترش استفاده از اینترنت اثرگذاری آن همه روزه بیشتر خواهد شد و از این رو دغدغه خاص صاحبان طراحی سایت قرار گرفته است.

 

 

گرافیک طراحی سایت

 

گرافیک طراحی سایت فاکتور مهمی است که موجب جلب  نظر و توجه کاربران می گردد. استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا ، ایجاد ایده های خلاق و گرافیکی مواردی است که موجب زیبایی طراحی وب سایت شما می شود و موجب خواهد شد که کاربر تمایل به ماندن مدت زمان بیشتر در طراحی سایت شما داشته باشد و وفاداری کاربر را به طراحی سایت شما بیشتر می نماید. وجود بنر زیبا که در آن لوگو و برند تجاری شما درج شده باشد ، همخوانی رنگ ها در قالب طراحی سایت شما ، ایجاد منوی زیبا در طراحی سایت ، تصاویر گرافیکی زیبا و خلاق تمامی آیتم های زیبایی بخش به صفحه طراحی وب سایت شما خواهد بود که در نتیجه امر اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت زیرا که کاربرپسند بودن به عنوان فاکتوری است که در سئو سایت مورد آنالیز قرار می گیرد.

 

 

بنر تبلیغاتی در دیگر طراحی سایت

 

بنر تبلیغاتی در دیگر طراحی سایت ها موجب دیده شدن طراحی وب سایت شما می گردد. وجود بنرهای تبلیغاتی که از آیتم های فلش و گیف استفاده شده باشد موجب جلب توجه و نظر کاربر می شود و افراد را با نام تجاری و برند شما اشنا می نمای. استفاده از بنر تبلیغاتی که از تصاویر گرافیکی زیبا استفاده شده باشد و همچنین لوگو و جمله تبلیغاتی شما را درج نماید بطور گسترده در تصویر سازی کاربران اثرگذاری می نماید. فلذا سعی نماید بنرهای تبلیغاتی خود را در دیگر طراحی سایت ها درج نمایید تا کاربران بیشتری را به سمت طراحی وب سایت خود هدایت نمایید و تاثیرگذاری آن را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید.

 

وب برندینگ در طراحی سایت (سری سوم)

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

تاریخچه کاغذ دیواری1


تاریخچهٔ‌ کاغذ دیواری1:
اصلی‌ترین فن‌آوری‌های تاریخی تولید کاغذ دیواری عبارتند از:
رنگ‌آمیزی دستی، چاپ کلیشهٔ بلوک چوبی(که به طور کلی، عمده‌ترین روش بوده است)، چاپ استنسیل و روش‌های متنوع چاپ ماشینی. سه روش اول، به قبل از سال ۱۷۰۰ میلادی مربوط می‌شوند. کاغذ دیواری‌های چاپ شونده با استفاده از تکنیک باسمه چوبی، در رنسانس اروپا در میان تکنیک‌های تجلی بخش اصالت چاپ روی کاغذ دیواری، محبوبیت زیادی یافتند. روند درخشش صنعت کاغذ دیواری، تا نصب(آویز) کردن پوشش‌های پشمی بزرگ(تپ‌ستریز) روی دیوارها ادامه یافت، که ضمن رنگ بخشیدن به دیوارها، فضای داخل اتاق را از دیوارهای سنگی بنا جدا می‌کرد و باعث حفظ دمای هوا نیز می‌شد. اما این متریال، بسیار گران قیمت بود و فقط افراد بسیار ثروتمند قادر به تهیهٔ آن بودند. همین گرانی قیمت و یا بروز جنگ‌ها، که مانع از تجارت برون‌مرزی می‌شد، محدودیت‌های گسترش این محصول را بیشتر کرد و منجر به ظهور کاغذ دیواری شبیه‌تر به شکل امروزی آن گردید.

ترجمه و ویرایش توسط طراحان دکوراسیون داخلی سپهر رامش
نقل قول و یا استفاده از مطالب و مقالات مندرج در این وب سایت،با ذکر منبع طراحان سپهر رامش-sepehrdecoration.com آزاد است.
همه حقوق مادی و معنوی وب سایت حاضر،متعلق به شرکت طراحان سپهر رامش است.
  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی فروشگاه

هفت ایدهٔ ارزان برای فضا‌های کوچک فروشگاهی:


اگر محصولات شما در منزل کاربرد دارند، یک ایدهٔ درخشان برای فروشگاهتان، این است که قسمت‌های مجزایی بسازید و اجناس را طوری بچینید که در خانه به نظر برسند. به جای دیواره‌های استاندارد پارتیشن بندی، می‌توان مثلاً از قفسه‌های کم ارتفاع کتاب برای قسمت‌بندی فضا استفاده کرد. در واقع،‌ تقسیم‌بندی فضا و چیدمان صحیح اجناس، قادر به ایجاد تحول در میزان فروش شماست و دکوراسیون داخلی باعث زیباتر شدن این فضا خواهد شد.


۱ــ یکی از دیوارهای فروشگاه را تأکیدی رنگ کنید: رنگ‌آمیزی یکی از دیوارها با رنگی با کنتراست بالا، نه‌تنها می‌تواند تنوع و چاشنی خوبی در سیر جوّ کلی فروشگاه به وجود بیاورد و یک سکوی ویژه برای معرفی محصول پیشنهادی هفته ایجاد کند، بلکه فضای فروشگاه شما را هم بزرگ‌تر جلوه خواهد داد. نصب کاغذ دیواری با طرح متفاوت و رنگ‌های برجسته نیز، اثر مشابه دارد.
۲ــ جلوه‌های پنجره‌ای شکل ایجاد کنید: پنجره‌ها،‌ دریچه‌ای به فضاهای دیگر هستند و فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند؛ هرچند دریچه‌هایی در پانل‌های داخل ساختمان باشند؛ این دریچه‌ها توهّم پنجره ایجاد می‌کنند. استفاده از آینه در قسمت‌های مختلف و نیز روی پانل‌های فوق، اثر مشابهی ایجاد می‌کند.
۳ــ عمودی فکر کنید: نمایش دادن محصولات در سطوح مختلف عمودی، ضمن بزرگ‌تر نشان دادن فضا، جذابیت بصری و تمایل به بررسی محصول در بیننده ایجاد می‌کند.
۴ــ از بروز حالت به هم ریخته اجتناب کنید: با استفاده از رنگ‌های خنثی و درصد بالاتر رنگ‌های هارمونیک نسبت به رنگ‌های متضاد، جلوه‌های هماهنگ و آرام‌بخش ایجاد کنید. اجناس را خیلی متراکم نچینید و سعی کنید جلوه‌ای سنگین و لوکس به فضا بدهید.
۵ــ فراتر از قفسه‌بندی عمل‌ کنید: قفسه‌بندی روش مؤثری برای استفاده از دیوارها و صرفه‌جویی در فضاست؛ اما در این هم می‌توان نوآوری کرد؛ مثلاً نصب یک تابلوی قدیمی نقاشی وسط قفسه، جذابیت بیشتری برای نزدیک شدن و بررسی اجناس ایجاد می‌کند.
۶ــ از قفسه‌های کتاب به عنوان تقسیم‌کننده‌های موقت استفاده کنید: تقسیم کردن فضا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ اما تنوعی که قفسه‌های کتاب می‌توانند ایجاد کنند و اینکه به راحتی قابل جا به جایی و ایجاد کنندهٔ تنوع هستند، استفاده از آنها را مناسب می‌کند.
۷ــ به روش‌های متفاوتی به فضای فروشگاهی خود نور دهید: نورپردازی در فضاهای فروشگاهی بسیار مهم است. اگر روش‌های آن را هم متنوع کنید، این قسمت به جذابیت‌های فضای شما تبدیل می‌شود؛ مانند استفاده از هالوژن‌ها،‌ ال‌ ای دی‌ها، تابلو‌های نوری(نورپردازی تصویری) و...

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی فروشگاه

هفت ایدهٔ ارزان برای فضا‌های کوچک فروشگاهی:


اگر محصولات شما در منزل کاربرد دارند، یک ایدهٔ درخشان برای فروشگاهتان، این است که قسمت‌های مجزایی بسازید و اجناس را طوری بچینید که در خانه به نظر برسند. به جای دیواره‌های استاندارد پارتیشن بندی، می‌توان مثلاً از قفسه‌های کم ارتفاع کتاب برای قسمت‌بندی فضا استفاده کرد. در واقع،‌ تقسیم‌بندی فضا و چیدمان صحیح اجناس، قادر به ایجاد تحول در میزان فروش شماست و دکوراسیون داخلی باعث زیباتر شدن این فضا خواهد شد.


۱ــ یکی از دیوارهای فروشگاه را تأکیدی رنگ کنید: رنگ‌آمیزی یکی از دیوارها با رنگی با کنتراست بالا، نه‌تنها می‌تواند تنوع و چاشنی خوبی در سیر جوّ کلی فروشگاه به وجود بیاورد و یک سکوی ویژه برای معرفی محصول پیشنهادی هفته ایجاد کند، بلکه فضای فروشگاه شما را هم بزرگ‌تر جلوه خواهد داد. نصب کاغذ دیواری با طرح متفاوت و رنگ‌های برجسته نیز، اثر مشابه دارد.
۲ــ جلوه‌های پنجره‌ای شکل ایجاد کنید: پنجره‌ها،‌ دریچه‌ای به فضاهای دیگر هستند و فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند؛ هرچند دریچه‌هایی در پانل‌های داخل ساختمان باشند؛ این دریچه‌ها توهّم پنجره ایجاد می‌کنند. استفاده از آینه در قسمت‌های مختلف و نیز روی پانل‌های فوق، اثر مشابهی ایجاد می‌کند.
۳ــ عمودی فکر کنید: نمایش دادن محصولات در سطوح مختلف عمودی، ضمن بزرگ‌تر نشان دادن فضا، جذابیت بصری و تمایل به بررسی محصول در بیننده ایجاد می‌کند.
۴ــ از بروز حالت به هم ریخته اجتناب کنید: با استفاده از رنگ‌های خنثی و درصد بالاتر رنگ‌های هارمونیک نسبت به رنگ‌های متضاد، جلوه‌های هماهنگ و آرام‌بخش ایجاد کنید. اجناس را خیلی متراکم نچینید و سعی کنید جلوه‌ای سنگین و لوکس به فضا بدهید.
۵ــ فراتر از قفسه‌بندی عمل‌ کنید: قفسه‌بندی روش مؤثری برای استفاده از دیوارها و صرفه‌جویی در فضاست؛ اما در این هم می‌توان نوآوری کرد؛ مثلاً نصب یک تابلوی قدیمی نقاشی وسط قفسه، جذابیت بیشتری برای نزدیک شدن و بررسی اجناس ایجاد می‌کند.
۶ــ از قفسه‌های کتاب به عنوان تقسیم‌کننده‌های موقت استفاده کنید: تقسیم کردن فضا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ اما تنوعی که قفسه‌های کتاب می‌توانند ایجاد کنند و اینکه به راحتی قابل جا به جایی و ایجاد کنندهٔ تنوع هستند، استفاده از آنها را مناسب می‌کند.
۷ــ به روش‌های متفاوتی به فضای فروشگاهی خود نور دهید: نورپردازی در فضاهای فروشگاهی بسیار مهم است. اگر روش‌های آن را هم متنوع کنید، این قسمت به جذابیت‌های فضای شما تبدیل می‌شود؛ مانند استفاده از هالوژن‌ها،‌ ال‌ ای دی‌ها، تابلو‌های نوری(نورپردازی تصویری) و...

  • elham naderi
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی مدرن و 2015

دربارهٔ دکوراسیون داخلی مدرن:


دهه‌هاست که دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه‌ها، دفاتر اداری و مکان‌های عمومی، محبوبیت بسیاری داشته است؛ البته اگرچه برای بسیاری مطلوبیت چندانی ندارد، اما طراحی مدرن می‌تواند برای خریدارانی که به خطوط تمیز و صاف و سادگی فضا اهمیت می‌دهند، نکتهٔ مثبتی قوی در فروش یک ملک باشد. طراحی مدرن بدون شک، سبکی زیبایی‌شناسانه است. طراحی مدرن، بیشتر روی فرم‌های هندسی تمرکز دارد تا اشکال طبیعی.


تعریف:
طراحی مدرن را به سختی می‌توان به طور دقیق تعریف کرد. واژهٔ «مدرن»، در واقع از نفوذ هنر مدرن به این سبک حکایت دارد؛ نه اینکه نشان‌دهندهٔ دورهٔ زمانی ظهور آن باشد. طراحی مدرن، همان «طراحی معاصر» نیست؛ ترکیبی که طراحان و هنرمندان به مجموعهٔ سبک‌ها و پدیده‌های جاری اطلاق می‌کنند. طراحی مدرن سبک خودش را دارد؛ سبکی که بیش از همه در عرصه‌های هنر مدرن موارد تجلی آن را می‌توان دید.


شکل‌ها:
یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی مدرن، «فرم» است. طراحی مدرن، از شکل‌های هندسی،‌ شامل مربع‌های سخت در کنار چهارگوش‌های نرم و حتی منحنی‌ها استفاده می‌کند. کاربرد خطوط غیرشکسته، سطوح صاف، دوایر کامل و بیضی‌ها هم در طراحی مدرن، متداول است. طراحی داخلی مدرن، همچنین در حالت کلی بسیار ساده و حتی مینیمال است، بدون زینت‌های موجی شکل و جلوه‌های مشابه آن که افق و هماهنگی طرح را خدشه دار می‌کنند.


مواد:
دکوراسیون داخلی مدرن، از مواد مختلفی استفاده می‌کند: کاربرد چوب و پلاستیک در طراحی مدرن، متداول است؛ اگرچه طراحان اغلب روی چوب را با پرداخت‌های رنگی می‌پوشانند، تا سطحی صاف و بدون الگوی چوب داشته باشد؛ البته بعضی طراحان هم الگوی چوب را به عنوان یک عنصر و تباین طبیعی در مقابل جمعیت عناصر ساختگی و مصنوعی طراحی، در کار باقی می‌گذارند. فلزات براق مانند فولاد استیل، جزو آثار شاخص طراحی داخلی مدرن هستند، که می‌تواند در بدنهٔ یک لامپ تا پایه‌های یک میز به کار رفته باشد. طراحان فضاهای مدرن، از شیشه و پلاستیک هم به دلیل سطوح صاف و تمیزشان در طراحی‌های داخلی استفاده می‌کنند.


مثال‌ها:
یکی از بهترین مثال‌های طراحی مدرن، صندلی ها هستند. صندلی‌های طراحی شده توسط «مدرسهٔ آلمانی باهاوس» و همچنین گروه «چارلز اند ری‌ایم» از بابت سادگی و به صرفه بودن‌شان معروفند. این طراحی‌ها عناصر طراحی مدرن را با هم ترکیب کرده‌اند و به طور وسیع‌ هم کپی‌سازی از روی آنها صورت گرفته است.

  • elham naderi