به روز رسانی گوگل در الگوریتم خود با نام Top Heavy که تغییراتی را از لحاظ سئو سایت ایجاد می نماید در طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرد. به روز رسانی Top Heavy که رنکینگ طراحی وب سایت ها را دچار تحول نموده است. اگر شما طراحی سایت خود را با بنرهای تبلیغاتی زیادی همراه نموده اید در این صورت طبق به روز رسانی Top Heavy گوگل رنکینگ طراحی وب سایت خود را دچار مشکل می نمایید. بنرهای تبلیغاتی فروان که با فایل های متحرک سازی همراه بوده اند موجب سنگینی در لود صفحه طراحی وب سایت خواهند شد. بنا بر الگوریتم Top Heavy گوگل درج نمودن بنرهای بسیار در بالای صفحه طراحی سایت موجب نارضایتی کاربر را خواهد بود. از این رو گوگل در الگوریتم خود به اسپم نمودن سایت و قرار دادن طراحی وب سایت در رنکینگ پایین تر اقدام می نماید و در مفهومی بهینه سازی سایت را دچار مشکل می نماید. درج تبلیغات ها موجب هدایت کاربران در صفحه نتایج گوگل به صفحات طراحی سایت نا مرتبط خواهد شد که مورد رضایت کاربران نخواهد بود زیرا که کاربران در جستجو محتوای مرتبط خواهند و در جستجو تبلیغات درج شده از عنوان نخواهدن بود. از این رو گوگل برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود به طراحی سایت هایی که تبلیغات را در صفحات خود درج می نماید براساس الگوریتم Top Heavy امتیاز منفی خواهد داد که در بهینه سازی سایت و سئو وب سایت تاثیر منفی را خواهد داشت. در مفهومی کلی تر در الگوریتم Top Heavy طراحی وب سایت هایی که محتوای کمی را در صفحات خود درج نموده اند از لحاظ رنکینگ در صفحه نتایج جستجو دچار مشکل خواهند شد. الگوریتم Top Heavy گوگل
الگوریتم Top Heavy گوگل در طراحی سایت
- ۹۴/۰۴/۲۱